retourneren

Retourneren

Als je bij Lockpickwebwinkel besteld, dan krijg je dertig dagen de tijd om over je bestelling na te denken. Deze bedenktijd gaat in nadat je jouw bestelling hebt ontvangen. De volledige voorwaarden vind je hieronder.

Alle voordelen op een rijtje: 

  1. Eenvoudig retourneren binnen jouw account.
  2. 30 dagen bedenktijd na ontvangst van je tools.
  3. Ruilen? Geen probleem! We staan direct voor je klaar.
  4. Geld terug? Na ontvangst betalen we je dezelfde dag nog terug.
  5. Andere vraag? Stel het ons gerust en we antwoorden voordat je “slotenmaker gereedschap” hebt uitgesproken. 

Retourvoorwaarden

  1. Bij Lockpickwebwinkel.nl hanteren we een bedenktermijn van 30 dagen. Dat houdt in dat je na ontvangst van je lockpick tool dertig dagen de tijd  hebt om te beslissen of je het product wilt houden. 
  2. De verpakking van het product is nog in nieuwstaat (Indien mogelijk).
  3. Slot onderdelen dienen gesorteerd en volledig terug te komen.

Retourneren naar Lockpickwebwinkel.nl is makkelijk en kan binnen 30 dagen. Een retour aanmaken begint met het inloggen in jouw account. In jouw account kan je de stappen volgen om het pakket naar ons terug te sturen.

Volg hier de uitleg, als je er niet uitkomt.

Let op:

  1. Stuur de pakbon mee die je hebt ontvangen om het voor ons makkelijker te maken jou te informeren.
  2. Meld je retour aan door contact met ons op te nemen om het proces te versnellen.
  3. Als je een defect product van ons ontvangt, retourneer het dan niet, maar mail ons op info@lockpickwebwinkel.nl.
  4. Maak het retourneren eenvoudig door instructies mee te sturen. Wil je het ruilen of wil je jouw geld terug?

Jouw zending kan op de zelfde manier teruggestuurd worden als dat je het hebt ontvangen. Als je een pakketje hebt ontvangen als brievenpost, dan kan je het terugsturen als brievenpost. Hetzelfde geldt voor standaard pakketten en grote pakketten. Afhankelijk van de grote van het pakket zullen wij deze kosten terughouden bij het terugbetalen van jouw aankoopbedrag. De kosten variëren van 3,95 voor brievenbuspakketten, tot 4,95 voor standaard pakketten. Indien het pakket groter is dan standaard, zullen wij dit persoonlijk aan je vermelden.

Voor je eigen gemak hoef je hier geen rekening mee te houden. Via jouw account kan je een retour label aanmaken. Deze kan je gewoon op jouw bestelling plakken en meegeven aan DHL. Het wordt vervolgens automatisch verstuurd naar het juiste adres. Als wij iets binnenkrijgen stellen we je direct op de hoogte. 

Als je het retour label niet kan uitprinten, dan zal je het met je beste handschrift op de brief of het pakket moeten schrijven. Neem het retouradres & retournummer over en schrijf het goed leesbaar op de enveloppe.

Tip:
Heb je een slecht leesbaar handschrift? Neem dan je barcode over en laat deze zien (of lees het voor) aan de DHL medewerker. Zij kunnen dan in het systeem een label voor je aanmaken en op het pakket plakken.

Helaas niet, maar niet getreurd. Wij stellen je direct op de hoogte als het pakket door ons is ontvangen. Vaak handelen we dezelfde dag nog om met elkaar een passende oplossing te vinden met het artikel. 

Dit kan soms wel vijf werkdagen in beslag nemen. Maak je vooral geen zorgen, want wij houden je via de e-mail op de hoogte van de zending. Zodra wij iets ontvangen hebben, stellen we je direct op de hoogte.

De terugbetaling vindt in negen van de tien gevallen dezelfde dag al plaats. In het weekend kan dit wat langer duren, maar op maandag (mits een feestdag) zullen wij het bedrag terugbetalen.

Hulp nodig?

Kom je er niet uit of wil je iets vragen? Laat het ons dan gerust weten!