Op deze pagina vindt je antwoord op al jouw vragen over betalingen die niet gaat doen of al gedaan hebt. Ook vind je de informatie over cadeaubonnen en cashback acties.
Online betalen
Bij ons kan je online betalen met de volgende betaalmethodes:
- iDEAL
- creditcard (Visa of Mastercard)
- Paypal
- Apple Pay
- Google Pay
- VVV cadeaukaarten
- Bancontant
- een overschrijving
- en achteraf betalen via Klarna
Kan ik ook contant betalen?
Nee, wij bieden geen mogelijkheid om jouw bestelling op te halen en om hierbij contant te betalen.
Moet ik nog iets betalen als ik mijn bestelling terugstuur?
In de meeste gevallen is dit gratis, maar in sommige gevallen brengen we hier wel de verzendkosten voor in rekening. In Nederland bedragen deze verzendkosten €3,95. Voor alle andere landen, kan je kijken op deze pagina.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons per e-mail een verzendbevestiging met daarbij als bijlage je factuur. Je hebt ook de mogelijkheid om je facturen te downloaden via je besteloverzicht in Mijn Account. Mocht je jouw bestelling net geplaatst hebben, dan verzoeken we je te wachten tot deze verzonden is. Daarna vind je de factuur bijgevoegd in de verzendbevestiging.
Waarom heb ik nog geen mail met een bestelbevestiging ontvangen?
Het kan voorkomen dat onze e-mail in je spambox terechtkomt. Als je ‘m daar niet vindt, kan er sprake zijn van vertraging in de verzending van de mail of mogelijk is je betaling niet geslaagd. Hier zijn enkele stappen die je kunt volgen:
- Controleer of het bedrag van je rekening is afgeschreven of dat er een bedrag gereserveerd staat op je creditcard.
- Als er wel geld van je rekening is afgeschreven: Wegens drukte kan de verzending van de bevestigingsmail soms vertraagd zijn. Wij vragen je vriendelijk om 1 uur geduld te hebben. Mocht je na dit uur nog steeds geen bevestiging hebben ontvangen, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice.
- Als er geen geld van je rekening is afgeschreven: In dit geval lijkt je bestelling niet succesvol te zijn en adviseren wij je de bestelling opnieuw te plaatsen. Je hoeft niet te vrezen voor dubbele bestellingen; wij verzenden geen bestellingen zonder een succesvolle betaling.
Wat is het rekeningnummer van Lockpickwebwinkel?
Indien je hebt gekozen voor betaling via bankoverschrijving, kun je het aankoopbedrag overmaken naar ons rekeningnummer NL60 KNAB 0741 8350 37, ten name van Lospon. Zorg er alstublieft voor dat je bij de betaling altijd zowel je naam als je ordernummer vermeldt.