Hier vind je antwoorden op je vragen over hoe je een bestelling plaatst, wijzigt, of annuleert. Ben je specifiek op zoek naar informatie over het bestellen van Lockpicking producten die niet op voorraad zijn? Je vindt alle benodigde antwoorden direct hier.
Veelgestelde vragen
Hoe plaats ik een bestelling?
Voeg de producten toe aan je digitale winkelwagen via de duidelijke knop. Met een account bij Lockpickwebwinkel.nl verloopt dit proces sneller, omdat we je gegevens al hebben.
Toch liever direct contact? Onze klantenservice staat klaar om je te helpen.
Is mijn product beschikbaar?
De beschikbaarheid kun je direct op de productpagina zien, vlak bij de prijsinformatie. Deze voorraadstatus is altijd actueel. Als het product niet op voorraad is, dan kan je jezelf inschrijven als geïnteresseerde. Hierdoor laat je ons weten dat we moeten opschieten met het bestellen van dit product!
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, is het mogelijk je bestelling te wijzigen. Neem voor wijzigingen in naam of adres zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Wat als ik een klacht heb?
Allereerst onze oprechte excuses. Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang, maar soms maken ook wij fouten. We lossen je probleem graag op. Het snelst gaat dit door contact op te nemen met onze klantenservice.
Niet tevreden over de afhandeling? Neem het hogerop en benader onze manager Klantenservice. Schrijf een brief naar het volgende adres. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie:
Lockpickwebwinkel.nl
Veldhorststraat 8
2161ER, Lisse
Dit is geen bezoekadres
Hoe wijzig ik het bezorgadres van mijn bestelling?
Het wijzigen van het bezorgadres van je lopende bestelling hangt af van de bezorgdienst:
- Bezorging door PostNL of DHL
- Nog geen verzendbevestiging ontvangen? Contacteer onze klantenservice om het adres aan te passen.
- Is er al een verzendbevestiging verstuurd? Dan kun je het adres wijzigen naar een PostNL of DHL-punt via de optie ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL of DHL.
- Is het pakket al te ver in het bezorgproces? Dan is een wijziging helaas niet meer mogelijk, ook niet via klantenservice. Er zal een melding zijn op je Track en Trace pagina. Je kunt proberen het pakket bij het verkeerde adres op te halen of te vragen of ze het willen weigeren. In dat geval komt je bestelling terug naar Lockpickwebwinkel.nl en ontvang je binnen 5 dagen je geld terug.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Je kunt je bestelling zelf annuleren via Mijn Lockpickwebwinkel.nl, zolang deze ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is de bestelling al onderweg? Dan kun je deze aan de deur weigeren of retourneren via ons online retourformulier.