Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem direct contact op met onze klantenservice.

Bestellen

ik heb een vraag over een artikel dat niet beantwoord wordt door de artikelomschrijving.
Wie kan er bij Lockpick Webwinkel bestellen?
Kan ik de producten ook kopen of uitproberen bij een fysieke winkel?
Kan ik een bestelling plaatsen vanaf een smartphone of tablet?
ik heb een vraag over een artikel dat niet beantwoord wordt door de artikelomschrijving.

In de artikel omschrijvingen proberen wij een zo duidelijk en eerlijk beeld te geven van onze artikelen. Mocht u meer informatie willen dan kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice.

Onze collega's van de Lockpicking Universiteit hebben onlangs een uitgebreid artikel geschreven over diverse lockpicking sets.

Wie kan er bij Lockpick Webwinkel bestellen?

Zowel particulieren als bedrijven kunnen bij de Lockpick Webwinkel een bestelling plaatsen.

Kan ik de producten ook kopen of uitproberen bij een fysieke winkel?

Nee, helaas is er in Nederland nog geen fysieke winkel die de lockpick setjes aanbiedt. Niet van de Lockpick Webwinkel of een ander bedrijf..

Kan ik een bestelling plaatsen vanaf een smartphone of tablet?

U kunt in de Lockpick Webwinkel ook bestellingen plaatsen via een smartphone of tablet.

Betalen

Welke betaalmethodes zijn er?
Wat moet ik doen als het niet lukt om te betalen?
Hoe weet ik zeker dat mijn betaling via iDEAL of credit card gelukt is?
Kan ik een bankoverschrijving doen vanaf mijn buitenlandse betaalrekening?
Ik heb al een bevestiging van betaling gehad maar nog geen bestelling ontvangen.
Welke betaalmethodes zijn er?

Het is mogelijk om te betalen met iDEAL, Overboeking, PayPal, MisterCash, Sofortbanking en met de Creditcard (via PayPal).

Wat moet ik doen als het niet lukt om te betalen?

Controleer uw ingevulde gegevens en probeer het nogmaals. Mocht uw betaling nog steeds niet lukken dan adviseren wij u om contact op te nemen met uw bank of credit card maatschappij.

Hoe weet ik zeker dat mijn betaling via iDEAL of credit card gelukt is?

Na het doorlopen van het betaalproces wordt u teruggestuurd naar de Lockpick Webwinkel en krijgt u een pagina te zien met de melding of de betaling gelukt is. Ook ontvangt u een e-mail met een bevestiging van uw bestelling en betaling.

Kan ik een bankoverschrijving doen vanaf mijn buitenlandse betaalrekening?

Ja, de Lockpick Webwinkel heeft een IBAN bankrekeningnummer, waardoor bankoverschrijvingen vanaf een buitenlandse rekening mogelijk zijn.

Ik heb al een bevestiging van betaling gehad maar nog geen bestelling ontvangen.

Uw bestelling is overgedragen aan PostNL. Mogelijk heeft uw bestelling vertraging opgelopen. U kunt uw bestelling volgen via de Track&Trace code die u heeft ontvangen via de E-mail.

Wanneer u niet binnen 3 werkdagen (na betalingsbevestiging) uw bestelling heeft ontvangen, raden wij u aan contact met ons op te nemen.

Bezorgen

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wat zijn de bezorgkosten?
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Wat betekend na bestelling?
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Kan ik mijn bestelling volgen?
Hoe download ik het Lockpicking Handboek?
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling uit de Lockpick Webwinkel wordt via PostNL verzonden. U ontvangt per e-mail bericht zodra uw bestelling het magazijn heeft verlaten en bij PostNL is aangeboden. PostNL bezorgt uw bestelling op het door uw gekozen adres.

De meeste bestellingen passen vanwege het formaat van de lockpick setjes gemakkelijk door de brievenbus. Deze worden dus aangeleverd als brievenbuspakketjes.

Deze manier van verzenden biedt de luxe van zowel een track en trace code als het niet thuis hoeven te zijn om de zending te ontvangen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Verzending is in Nederland gratis voor bestellingen boven 20 euro. Daaronder vragen wij een vergoeding van 4,95 om uw pakketje bij u thuis te krijgen.

Verzending naar België is 9,95.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Nederland

Wij verzenden uw bestelling op dezelfde dag dat wij uw betaling hebben ontvangen (mits voor 17:30 uur ontvangen). Indien uw bestelling geen vertraging oploopt bij PostNL, heeft u uw bestelling de volgende dag in huis.

Belgie of Duitsland

Wij verzenden uw bestelling op dezelfde dag dat wij uw betaling hebben ontvangen (mits voor 17:30 uur ontvangen). U heeft uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen in huis.

Wat betekend na bestelling?

Helaas komt het voor dat bepaalde producten soms moeilijk  leverbaar zijn.

Wanneer u een na bestelling plaatst, betekend dit dat we dit artikel niet direct op voorraad hebben. Vaak betekend dit dat het artikel is uitverkocht.

Artikelen besteld als nabestelling zijn vaak binnen 1 a 2 weken geleverd maar het kan incidenteel uitlopen tot 3 a 4 weken.

Neem contact op voor meer informatie over de actuele status.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Al onze logistieke afhandeling wordt verzorgt door MINC. Dit is een professioneel bedrijf gespecialiseerd in logistiek. Op afspraak kunt u langskomen bij het bedrijfspand te Mijdrecht.

Kan ik mijn bestelling volgen?

U ontvangt nadat uw bestelling is verzonden een bericht met u trace code.

Mocht u na een aantal dagen uw bestelling nog niet hebben ontvangen dan kunt u contact opnemen via de contact pagina.

Hoe download ik het Lockpicking Handboek?

Heeft u een bestelling geplaatst voor het Lockpicking Handboek? U ontvangt na bestelling direct een email met de download instructies.

Geen mail ontvangen? Check uw spamfolder of neem anders contact op met info@lockpickwebwinkel.nl. Gebruik hierbij hetzelfde email adres waarmee u de bestelling hebt geplaatst en vermeld uw ordernummer.

Retourneren

Mijn bestelling is kapot / incompleet.
Kan ik mijn bestelling terug sturen?
Ik wil mijn bestelling annuleren.
Mijn bestelling is kapot / incompleet.

Juist omdat wij zelf ook lockpicken vinden we het belangrijk om de beste kwaliteit artikelen te leveren. Dit houdt in dat we elke bestelling handmatig controleren op kwaliteit.

Heeft u toch een bestelling incompleet of beschadigd ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met info@lockpickwebwinkel.nl

Kan ik mijn bestelling terug sturen?

Wij bieden u de mogelijkheid om artikelen binnen 14 dagen terug te sturen.  U ontvangt dan uw aankoopbedrag terug.

Neem vooraf contact met ons op.

Ik wil mijn bestelling annuleren.

Bestellingen die niet binnen 12 dagen worden betaald, worden automatisch geannuleerd. Hiervoor hoeft u ons niet in te lichten.

Overige

Hoe kan het dat Lockpick Webwinkel zo voordelig is?
Wat zijn de actievoorwaarden?
I’m foreign, can I order at lockpickwebwinkel.nl?
Hoe kan ik jullie bereiken?
Hoe kan het dat Lockpick Webwinkel zo voordelig is?

Lockpick Webwinkel is een webwinkel opgericht door lockpickers zelf. Wij hanteren de prijzen zoals wij het eerlijk vinden en zoals we ze graag zelf zouden willen zien.

Wat zijn de actievoorwaarden?

Algemene voorwaarden van alle lopende acties van de Lockpick Webwinkel: De actie is alleen geldig in de periode die beschreven staat in de actiebeschrijving. 

Aan de actie kan worden deelgenomen door alle klanten van de Lockpick Webwinkel tenzij specifiek anders vermeld wordt.

Kortingspercentages gelden niet in combinatie met andere kortingen. U kunt per artikel niet meer dan één voucher gebruiken. De prijs in de winkelmand is leidend ten opzichte van de prijs zoals getoond op alle overige plaatsen in de webwinkel.

De Lockpick Webwinkel behoudt zich het recht om de actie eenzijdig te wijzigen, op te schorten of te beëindigen. Deelnemers die aantoonbaar misbruik maken van de actie kunnen van deelname worden uitgesloten.

Tevens kan de eventuele onterecht verstrekte korting teruggevorderd worden. Op deze actie is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
De Lockpick Webwinkel is niet aansprakelijk voor eventuele type-, druk- of publicatiefouten.

In de gevallen waarin deze voorwaarden niet voorzien, zal een besluit worden genomen door de Lockpick Webwinkel. In het geval u een opmerking, vraag of een klacht heeft over een actie dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Door deelname aan de actie verklaart de deelnemer akkoord te gaan met de bovenstaande actievoorwaarden.  Indien een levering binnen 14 dagen retour gezonden wordt, dienen de artikelen die in de maand van bestellen vanuit een actie gratis mee verzonden zijn ook geretourneerd te worden.


I’m foreign, can I order at lockpickwebwinkel.nl?

Yes, we ship worldwide. Please contact us by email: info@lockpickwebwinkel.nl

Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt ons bereiken op dit email adres: info@lockpickwebwinkel.nl
Of u kunt bellen naar het privé nummer van de eigenaar op: 0625394708

Niet gevonden wat u zocht?

Neem contact met ons op!